wtorek, 14 kwietnia 2015

Nauka




Pewnie wielu z was myśli o wyjeździe za granice. Powodów zawsze jest wiele, począwszy od najważniejszego: jest nim godne życie, którego w Polsce nie każdy może doświadczyć. Kolejny powód to emigracja z przyczyn rodzinnych, i właśnie teraz zaczynają się problemy, okazuje się że nasz język obcy nie jest na tyle komunikatywny, aby w prosty sposób porozumiewać się z obcokrajowcami. Bo jak niby można znaleźć prace bez języka...?!





W dzisiejszych czasach ogromny nacisk kładzie się na znajomość chociażby angielskiego w stopniu pozwalającym zrozumieć go w mowie i piśmie.Nauka angielskiego w polskiej szkole nie jest zbyt ciekawa i efektywna, bardzo wielki nacisk kładzie się miedzy innymi na gramatykę (po co ta gramatyka?!) . Faktycznie może i jest ona potrzebna, ale dla początkujących osób które chcą się szybko nauczy mówić wystarczą bezokoliczniki. Może i nasze zdania nie będą jakoś super brzmiały, ale należy pamiętać ze najszybciej uczymy się gdy zaczniemy rozmawiać, a gramatyka przyjdzie sama. Ponoć Polak wszędzie da sobie radę, ale warto wiedzieć co się do nas mówi.











Teraz po krótce pokarze jak przebiegał 
mój tok nauki. Zakupiłem sobie pakiet 1000 najczęściej używanych słów i zwrotów. Jest to najlepsza metoda do nauki (według mnie), po pewnym czasie papierowe fiszki stały się dla mnie męczące dlatego, pobrałem aplikacje na smartfona których jest pełno w necie i teraz mogę się uczyć bez problemu we wszystkich miejscach w których mam przy sobie telefon.

Należy pamiętać że najlepszy sposób na naukę to słówka i mowa na to należy kłaść największy nacisk.

Życzę powodzenia! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz